Ekonomi

aka Brands’ın hisseleri bir yıl süren düşüşün ardından %36 arttı

Brands Holding A.Ş., hisselerinin %65 oranında düştüğü bir yıllık ciddi düşüşün ardından bugün hisse fiyatlarında %36 oranında bir artış yaşadı. Şirketin fiyat-satış (F/S) oranı şu anda ABD Özel Perakende segmentinin ortalama fiyatına paralel olarak 0,1x seviyesindedir.

Hisselerindeki bu olumlu harekete rağmen diğer adıyla Brands, rakiplerine göre gelir performansında zorluklarla karşılaştı. Geçtiğimiz yıl şirketin gelirleri, sektörde görülen büyüme trendleriyle tam bir tezat oluşturarak %15 düştü. Ancak daha uzun bir zaman çizelgesine bakıldığında Brands, üç yıl içinde %153 oranında kayda değer bir gelir artışı elde etti.

İleriye bakıldığında, sürdürülebilir büyümenin görünümü ölçülü görünüyor; analistler, önümüzdeki üç yıl içinde Markalar için yıllık %4,6’lık bir büyüme oranı öngörüyor. Bu tahmin sektör genelinde beklenen %7,1’lik büyüme oranının altında kalıyor. Analistlerin tahminleri ile şube ortalaması arasındaki bu fark, beklentilerin yeniden kalibre edilmesi gerekebileceğinden potansiyel yatırımcı risklerine işaret ediyor. Şirketin F/K oranı bu daha yavaş öngörülen büyüme oranını yansıtacak şekilde ayarlanırsa hissedarlar hayal kırıklığına uğrayabilir.

Bu makale yapay zeka desteğiyle oluşturulmuş, tercüme edilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şartlar ve Koşullarımıza bakın.

ortakoyhaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort